By clicking “Accept All Cookies”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts
Democrats Press Transportation Secretary Buttigieg: ‘Take Decisive Action’ on Supply Chain Crisis
Two California Democrat Senators have sent a letter to Secretary of Transportation Pete Buttigieg asking that his agency “take decisive action to address supply chain bottlenecks in California and across the country.”
The press release about Sens. Dianne Feinstein and Alex Padilla’s letter links the crisis to the need to pass President Joe Biden’s “so-called” infrastructure bill that includes day care and climate change provisions “to ensure supply chains are more resilient to interruptions.”
“They also noted that the backlog not only has the potential to delay critical deliveries for businesses and consumers, but also may have played a role in the recent oil spill off the coast of Orange County as container ships are forced to anchor off the coast amid delays,” the press release about the letter said.
The letter said, in part:
As California ports…and their workers bolster their operations to help clear the shipping backlog, there remain additional transportation- and logistics-related challenges to moving these goods on our highways and railroads, including scarce freight rail and trucking capacity in certain regions, all of which is regulated by the Department of Transportation.
California plays a central role in the movement of goods throughout the United States. The Ports of Los Angeles and Long Beach handle 40 percent of all container traffic that enters the United States, much of which is then distributed from warehouses in California’s Inland Empire. Unprecedented consumer demand and the current unpredictability in the transportation supply chain have significantly increased container volumes at the Ports this year, leading to a backlog of cargo ships off the Southern California coast that, in addition to disrupting supply chains and causing numerous economic problems, may well have been responsible for the recent oil spill.
As California ports, including the Ports of Oakland and Hueneme, and their workers bolster their operations to help clear the shipping backlog, there remain additional transportation- and logistics-related challenges to moving these goods on our highways and railroads, including scarce freight rail and trucking capacity in certain regions, all of which is regulated by the Department of Transportation.
The letter does not ask for a direct response from Buttigieg.
Follow Penny Starr on Twitter or send news tips to pstarr@breitbart.com.
الصحفيون الديمقراطيون لوزير النقل بوتيجيج: "اتخذوا إجراءات حاسمة" بشأن أزمة سلسلة التوريد
أرسل اثنان من أعضاء مجلس الشيوخ الديمقراطيين في ولاية كاليفورنيا رسالة إلى وزير النقل بيت بوتيجيج يطلبان فيه أن تتخذ وكالته "إجراءات حاسمة لمعالجة اختناقات سلسلة التوريد في كاليفورنيا وعبر البلاد".
يربط البيان الصحفي حول خطاب السيناتور ديان فاينشتاين ورسالة أليكس باديلا الأزمة بالحاجة إلى تمرير مشروع قانون البنية التحتية للرئيس جو بايدن "ما يسمى" الذي يتضمن أحكام الرعاية النهارية وتغير المناخ "لضمان أن سلاسل التوريد أكثر مرونة في مواجهة الانقطاعات".
"أشاروا أيضًا إلى أن التراكم ليس فقط لديه القدرة على تأخير عمليات التسليم الحرجة للشركات والمستهلكين ، ولكن ربما يكون أيضًا قد لعب دورًا في التسرب النفطي الأخير قبالة ساحل مقاطعة أورانج حيث اضطرت سفن الحاويات إلى الرسو قبالة الساحل وسط قال البيان الصحفي حول الرسالة.
جاء في الرسالة جزئياً:
نظرًا لأن موانئ كاليفورنيا ... وعمالها يعززون عملياتهم للمساعدة في التخلص من تراكم الشحن ، لا تزال هناك تحديات إضافية مرتبطة بالنقل واللوجستيات لنقل هذه البضائع على طرقنا السريعة وخطوط السكك الحديدية ، بما في ذلك السكك الحديدية النادرة للشحن وقدرة النقل بالشاحنات في مناطق معينة ، التي تنظمها وزارة النقل.
تلعب كاليفورنيا دورًا مركزيًا في حركة البضائع في جميع أنحاء الولايات المتحدة. تتعامل موانئ لوس أنجلوس ولونج بيتش مع 40 في المائة من جميع حركة مرور الحاويات التي تدخل الولايات المتحدة ، ويتم توزيع الكثير منها بعد ذلك من المستودعات في إنلاند إمباير بكاليفورنيا. أدى الطلب الاستهلاكي غير المسبوق وعدم القدرة على التنبؤ في سلسلة توريد النقل إلى زيادة كبيرة في حجم الحاويات في الموانئ هذا العام ، مما أدى إلى تراكم سفن الشحن قبالة ساحل جنوب كاليفورنيا ، بالإضافة إلى تعطيل سلاسل التوريد والتسبب في العديد من المشاكل الاقتصادية ، حسنًا ، كان مسؤولاً عن التسرب النفطي الأخير.
نظرًا لأن موانئ كاليفورنيا ، بما في ذلك موانئ أوكلاند وهوينيم ، وعمالهم يعززون عملياتهم للمساعدة في إزالة تراكم الشحن ، لا تزال هناك تحديات إضافية مرتبطة بالنقل واللوجستيات لنقل هذه البضائع على الطرق السريعة وخطوط السكك الحديدية لدينا ، بما في ذلك السكك الحديدية النادرة للشحن و قدرة النقل بالشاحنات في مناطق معينة ، وكلها منظمة من قبل وزارة النقل.
لا تطلب الرسالة ردًا مباشرًا من Buttigieg.
تابع Penny Starr على Twitter أو أرسل نصائح إخبارية إلى pstarr@breitbart.com.
Comments
Post a Comment